مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-31اجتماعي

طرز تهیه کیک شب یلدا به همراه مواد لازم


شب یلدا یا شب چله جزو قدیمی ترین جشن های ما ایرانی هاست که به بلندترین شب سال معروف است و معمولاً در این شب اقوام و آشنایان و دوستان دور یکدیگر جمع می شوند و انواع مختلف غذاها و میوه ها و آجیل برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، علاوه بر اینها معمولا خیلی از افراد علاقه دارند که برای این شب مهم کیک شب یلدا هم تهیه کنند که با توجه به سلیقه ها تنوع طرز تهیه کیک شب یلدا در این مطلب تصمیم داریم شما را با طرز تهیه کیک هندوانه ای برای شب یلدا شنا کنیم.

برای همین منظور ابتدا شما را با مواد لازم برای تهیه کیک هندوانه آشنا خواهیم کرد، سپس طرز تهیه کیک هندوانه بعنوان کیک شب یلدا را آموزش خواهیم داد.

مواد لازم برای تهیه کیک هندوانه ژله هندوانه: 1بسته شکر: 3 پیمانه آرد: 5 پیمانه بیکینگ پودر: 2 قاشق غذاخوری نمک: 1 قاشق چایخوری کره: 2 پیمانه تخم مرغ: 8 عدد شیر: 2 پیمانه وانیل: 2 قاشق چایخوری طرز تهیه کیک هندوانه در اولین مرحله باید دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید تا فضای داخلی آن برای قرار گرفتن محتویات کیک گرم شده باشد.

سپس داخل یک ظرف مناسب مقداری آرد و بکینگ پودر الک کرده و با هم مخلوط کنید و مقداری پودر ژله، نمک و شکر را هم اضافه کنید و همه آنها را با هم مخلوط کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه کیک شب یلدا به همراه مواد لازم

طرز تهیه کیک شب یلدا به همراه مواد لازم