مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-31اقتصادي

پروژه مهستان هلدینگ ساختمانی عقیق رونمایی شد


همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان پروژه مهستان هلدینگ ساختمانی عقیق رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، مهدی شیخ سجادیه در آیین رونمایی از پروژه مهستان هلدینگ ساختمانی عقیق با بیان اینکه این پروژه در شهرک میلاد در منطقه 10 شهرداری اصفهان در دست بهره برداری است، اظهار داشت: این پروژه دارای 11 هزار و 500 متر زیربنا است و دو طبقه پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 250 دستگاه خودرو، یک مجموعه تجاری و 20 کلینیک درمانی شامل اطفال، کودکان، دندان پزشکی، قلب و … برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در شهرک میلاد به دلیل بافت پرتراکم از نظر فضا مشکلاتی وجود دارد و اگر خانواده ای بخواهد خدمات بهداشتی دریافت کنند، نزدیک ترین مجموعه درمانی عسگریه است، افزود: مجموعه مهستان، نیاز آن منطقه برای ارائه خدمات بود که با سرمایه گذاری شرکت عقیق نقش جهان اجرا می شود.

پروژه مهستان 30 ماهه بهره برداری می شود مدیرعامل هلدینگ ساختمانی عقیق: با اشاره به اینکه پروانه ساخت و عملیات اجرایی این پروژه در ابتدای سال جاری آغاز شد، ادامه داد: دوران ساخت این پروژه حدود 30 ماه خواهد بود.

شیخ سجادیه با بیان اینکه خریداران در طراحی فضاهای داخلی مجموعه نقش خواهند داشت اضافه کرد: هر پزشکی بر اساس نیاز خود به ما طرح ارائه می دهد؛ برای مثال در کلین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مهستان هلدینگ ساختمانی عقیق رونمایی شد

پروژه مهستان هلدینگ ساختمانی عقیق رونمایی شد