مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-31ورزشي

جشنواره گل شیمیدر برابر هرمزگانی ها


تیم بسکتبال شیمیدر قم سومین مسابقه خود از فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را به شکل متوالی با پیروزی پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته چهارم از دور نخست مرحله گروهی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور ادامه یافت و تیم شیمیدر قم در دیداری که میزبانی تیم صنایع هرمزگان را انجام می داد در پایان با اختلاف 45 امتیاز از سد حریف عبور کرد.

شاگردان مهران شاهین طبع در کوارتر نخست این دیدار به برتری 22 بر 11 دست یافتند و کوارتر دوم را نیز با همین نتیجه به سود خود رقم زدند تا نیمه نخست با برتری 44 بر 22 به نفع شیمیدر به پایان برسد، در نیمه دوم نیز همین حکایت وجود داشت و شیمیدر کوارتر سوم را 25 بر 12 برد و در کوارتر چهارم نیز به برتری 18 بر 8 دست یافت.

بدین ترتیب نتیجه نهایی بازی هفته چهارم تیم های شیمیدر قم و صنایع هرمزگان 87 بر 42 به نفع شیمیدر رقم خورد تا این تیم که یک بازی معوقه از هفته سوم با مس رفسنجان دارد، با سه برد و 6 امتیاز به لطف گل زده بالاتر از مهرام صدرنشین جدول رده بندی گروه دوم لیگ برتر بسکتبال لقب بگیرد.

در این مسابقه امیرحسین آذری و نوید رضایی فر هر کدام 12 امتیاز، لمار بازیکن امریکایی شیمیدر 11 امتیاز، محمد یوسف وند 10 امتیاز، ارنست زیگلر دیگر بازیکن امریکایی شیمیدر 9 امتیاز، سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل شیمیدر برابر هرمزگانی ها

جشنواره گل شیمیدر برابر هرمزگانی ها