مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-31سياسي

افکار و اندیشه های ناب علامه ذوالفنون در جامعه ترویج یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از علامه حسن زاده به عنوان مدافع حقیقی نظام اسلامی و امامین انقلاب اسلامی یاد و بر لزوم نشر افکار و اندیشه های ناب علامه ذوالفنون در جامعه تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی طرح تحول اجتماعی مازندران در جوار مزار علامه ذوالفنون گفت: علامه حسن زاده آملی (ره) مدافع حقیقی نظام اسلامی و امامین انقلاب بود و باید در زمینه نشر افکار و اندیشه های ناب علامه حسن زاده آملی (ره) در بین اقشار جامعه و بویژه روحانیت تلاش کرد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج نشر و افکار اندیشه های ناب علامه حسن زاده آملی (ره)، اظهار داشت: علامه حسن زاده در طول عمر حیات بابرکتشان همواره مدافع حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بود.

وی در این نشست هم اندیشی با اشاره به ویژگی های شخصیتی و منحصر به فرد علامه ذوفنون و سالک توحیدی علامه حسن زاده آملی (ره)، افزود: روحانیون باید از سبک زندگی و خصوصیات و ویژگی های تبلیغی این شخصیت ممتاز و اثرگذار الگو برداری کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از توصیه های برجسته این عالم ذوفنون در باب ولایت فقیه، تاکید کرد: مهم ترین ویژگی علامه حسن زاده آملی (ره) در طول عمر بابرکتشان ولایت پذیری و دفاع جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار و اندیشه های ناب علامه ذوالفنون در جامعه ترویج یابد

افکار و اندیشه های ناب علامه ذوالفنون در جامعه ترویج یابد