مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-31اجتماعي

گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش می رویم


مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاشمان این است که گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش رویم، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس می تواند دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین اردوها مجازی برگزار شد و از طریق شبکه شاد حدود 100 هزار دانش آموز از این برنامه ها بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: در طرح یاوران ولایت 693 دانش آموز تربیت دیده اند، طرح شهید بهنام محمدی در 156 مدرسه توسط 463 مربی انجام شد و راه اندازی مجامع علوی و فاطمی و اردوهای دانش آموزی طرح هجرت که دانش آموزان مهارت های آموخته شده را ارائه می کنند از دیگر فعالیت های انجام شده است.

اسکندری نسب گفت: سال قبل 278 نفر عضو سازمان بسیج دانش آموزی بودند و امیدواریم در سال تحصیلی جاری هم به لحاظ کیفی برنامه های متنوعی داشته باشیم و هم به لحاظ کمی دانش آموزان بیشتری را بتوانیم پوشش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بسیج رسالت بسیجی بودن خود را همیشه انجام داده و در موضوع کمک های مومنانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده، حدود 4 میلیارد تومان جمع آوری و کمک ها توزیع شد.

وی بیان کرد: از ظرفیت سپاه ثارالله همیشه استفاده کرده ایم و در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس 800 چشمه بهداشتی با کمک سپاه ثارالله ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش می رویم

گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش می رویم