مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-31پزشكي

لزوم پاسخ به دغدغه های موجود صنف نظام پزشکی زنجان


باید به دغدغه ها و مشکلات موجود در حوزه صنف بخش خصوصی نظام پزشکی پاسخ داده شود که در این زمینه قول هایی داده شده است.

- ایسنا/زنجان رییس نظام پزشکی استان زنجان گفت: باید به دغدغه ها و مشکلات موجود در حوزه صنف بخش خصوصی نظام پزشکی پاسخ داده شود که در این زمینه قول هایی داده شده است.

محمد محرمی ظهر امروز (9 آبان ماه) در آیین نکوداشت هفته بیمه سلامت که در اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بیمه های همگانی به ویژه بیمه سلامت در زمان اوج گیری بیماری کووید - 19، خدمات مضاعف و پوشش های متعددی ارائه دادند و از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان حمایت کردند.

وی با اشاره به اقدامات بیمه سلامت استان زنجان در خصوص پوشش تخت های اضافی، داروهای کووید - 19، بیماران خاص و حجم سنگین نسخ الکترونیکی، افزود: مشکلاتی و چالش هایی در بحث نسخ الکترونیک مطرح بوده که هدف تعامل دو طرفه است.

این مسئول با اشاره به اینکه روز سوم هفته بیمه سلامت به نام سازمان الکترونیک و هوشمندسازی نام گذاری شده بود، تصریح کرد: نظام پزشکی استان زنجان در خصوص نسخه الکترونیکی پا به پای بیمه ها حرکت و کمک می کند.

رییس نظام پزشکی استان با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه صنف نظام پزشکی وجود دارد که باید به این دغدغه ها پاسخ داده شود، گفت: بیمه سلامت استان و اداره کل بیمه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخ به دغدغه های موجود صنف نظام پزشکی زنجان

لزوم پاسخ به دغدغه های موجود صنف نظام پزشکی زنجان