مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-31سياسي

تاکید بر گسترش همکاری های گردشگری ایران و عراق


معاون گردشگری در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا بر گسترش همکاری های گردشگری ایران و عراق فراتر از سفرهای مذهبی و درمانی تاکید کرد.

- در دیدار معاون گردشگری با سرکنسول ایران در کربلا مطرح شد تاکید بر گسترش همکاری های گردشگری ایران و عراق معاون گردشگری در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا بر گسترش همکاری های گردشگری ایران و عراق فراتر از سفرهای مذهبی و درمانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در دیدار با مجتبی شصتی کریمی ـ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا ـ که در محل معاونت گردشگری برگزار شد، ظرفیت های مغفول مانده میان دو کشور را برشمرد و احصای اقدامات اجرایی به منظور تحقق بهره مندی بیشتر فعالان گردشگری کشور از بستر فعال گردشگری مذهبی به ویژه در کربلا را در برنامه همکاری مشترک وزارت گردشگری و امور خارجه قرار داد.

وی گفت: بر بستر فعال گردشگری مذهبی میان دو کشور ایران و عراق، می توان سایر شاخه های گردشگری از جمله گردشگری سلامت، فرهنگی و طبیعت گردی را نیز فعال کرد و با مخاطب شناسی و شناخت دقیق ذائقه های مختلف در یکی از مهم ترین بازارهای هدف گردشگری کشور، امکان تعاملات و ارتباطات بیشتری را در بخش گردشگری فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر گسترش همکاری های گردشگری ایران و عراق

تاکید بر گسترش همکاری های گردشگری ایران و عراق