مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-31سياسي

تولید و پخش 17 هزار دقیقه برنامه در راستای برگزاری کنگره شهدا


مدیرکل صداوسیمای استان زنجان از تولید و پخش بیش از 17 هزار دقیقه برنامه در راستای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید زنجان خبر داد.

- ، سید محسن لطیفی با اشاره به برگزاری شکوهمند کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان تصریح کرد: گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران میهن، همان درس آموزی از شهیدان و بازخوانی آموزه های وحی و توحید و نکوداشت ارزش های بنیادین انسانی است.

وی اظهار کرد: رنگ و بوی ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش یابد و برای این مساله باید معارف ناب دفلع مقدس و ادبیات مقاومت با روش های خلاقانه و زبان هنر به نسل های جدید بیان شود.

رییس صدا و سیمای مرکز اشراق زنجان، با اشاره به تمهیدات انجام گرفته در خصوص فضاسازی رسانه ای این کنگره گفت: از اواسط سال 1398 کمیته رسانه و ارتباطات کنگره در صداوسیما آغاز به کار کرد و با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با مبادی ذیربط سازمان برابر برنامه ریزی انجام شده، به انجام وظیفه پرداخت.

لطیفی تاکید کرد: شبکه اشراق با تولید و پخش برنامه های مانند طلیعه عشق، ایثار جلوه لری، نشانه ها، همسنگر، تله فیلم تنهایی یوسف، مستندهای راه ناتمام، سرداران کردستان و والدین شهداء، تله تاتر نجات اربیل، تقویم عزت، سریال فاخر صبح آخرین روز، خط شکن لر روایتی و دهها عنوان برنامه دیگر با پوشش رسانه ای کامل اجلاسیه نهایی کنگره که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و پخش 17 هزار دقیقه برنامه در راستای برگزاری کنگره شهدا

تولید و پخش 17 هزار دقیقه برنامه در راستای برگزاری کنگره شهدا