مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-31پزشكي

داوری 30 هزار عکس از 4 هزار هنرمند در جشنواره عکس سلامت روان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بخش کووید 19 هم به عنوان بخشی از جشنواره عکس سلامت روان اضافه شده است، گفت: در کمال شگفتی 30 هزار اثر از 4 هزار هنرمند مهربان عاشق به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا صایینی در آیین اختتامیه جشنواره عکس سلامت روان با تبیین روند اجرایی جشنواره و داوری آثار اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته موفق به برگزاری بزرگترین جشنواره عکس سلامت روان به صورت بین المللی شده ‎ایم.

دبیر جشنواره عکس بین المللی سلامت روان افزود: قطعاً برنامه های این چنینی با هدف گذاری در حوزه سلامت می تواند به ارتقای این حوزه به ویژه سلامت روان و فعالیت های پیشگیرانه منجر شود.

وی با اذعان به اینکه بشریت در حال طی روزگار سختی است و من طی دورانی که پزشک بوده ام چنینی سختی را تجربه نکرده بودم، تصریح کرد: قلبمان از دردهایی که مردم تحمل می کنند به درد می آید.

صایینی افزود: این جشنواره را به تمام انسان هایی که شوق زندگی دارند و رنج بحران کرونا وجودشان را آزرده و همه آن هایی که در این بحران جنگیدند و رنج ها کشیدند که فراق عزیزان را تحمل کردند و یا اینکه آلام بشری را کاهش دهند، تقدیم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری 30 هزار عکس از 4 هزار هنرمند در جشنواره عکس سلامت روان

داوری 30 هزار عکس از 4 هزار هنرمند در جشنواره عکس سلامت روان