مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-31سياسي

«چرخ» پاسخ می دهد: چرا باید نگران فرونشست زمین های ایران باشیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از چرخ ، پویا پاک نژاد، مجری-کارشناس بخش تازه ها با محمود حاج زمان، - سی وچهارمین قسمت فصل هشتم چرخ به بررسی آسیب های پدیده ی فرونشست زمین اختصاص دارد.

این برنامه ساعت 19 امروز، یکشنبه 9 آبان 1400 از شبکه ی چهار پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از چرخ ، پویا پاک نژاد، مجری-کارشناس بخش تازه ها با محمود حاج زمان، روزنامه نگار علم درباره ی تازه ترین خبر های دنیای علم و کشف سیاره ای از کهکشانی دیگر گفتگو خواهد کرد.

در بخش دیگری از چرخ ، دکتر سیدداریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران با مجتبی بصیری، پژوهشگر مخاطرات و بحران درباره ی این پرسش گفتگو می کنند که چرا باید نگران پدیده ی فرونشست زمین باشیم؟.

علی بیت اللهی، مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در روز های اخیر اعلام کرد ایران رتبه ی چهارم فرونشست زمین در دنیا را دارد و اگر همین حالا اقدامات لازم صورت نگیرد، ایران سرزمینی غیرقابل زیست می شود.

اگر وضعیت در کشور از نظر تعداد چاه ها، برداشت آب از سفره های زیرزمینی و مدیریت نکردن کشت همین گونه پیش برود، همچنین میزان ریزش های آسمانی هم در همین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چرخ» پاسخ می دهد: چرا باید نگران فرونشست زمین های ایران باشیم؟

«چرخ» پاسخ می دهد: چرا باید نگران فرونشست زمین های ایران باشیم؟