مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-31سياسي

بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص به طرح امنیت غذایی


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی ایرادات مطرح شده هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح امنیت غذایی مجلس خبر داد و گفت: عمده این ایرادات در خصوص تشکیل ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی است.

- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی ایرادات مطرح شده هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح امنیت غذایی مجلس خبر داد و گفت: عمده این ایرادات در خصوص تشکیل ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی است.

احد آزادی خواه در گفت وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون کشاورزی آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شده است و ایرادات این شورا را نیز برطرف کرده ایم.

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایرادتی را از طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی مطرح کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به نظر شورای نگهبان مبنی بر مغایرت طرح امنیت غذایی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی می شود، گفت: ایرادات مطرح شده باید در کمیته ای با حضور اعضای این هیات بررسی و رفع شوند.

ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخصص مصلحت نظام از طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی عمدتا محتوایی بوده و رفع آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص به طرح امنیت غذایی

بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص به طرح امنیت غذایی