مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 14:552021-10-31سياسي

دانش آموزان بسیجی آماده انجام هرگونه مأموریتی برای نظام هستند


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دانش آموزان بسیجی نیروی جوان، باصلابت، بانشاط و آماده انجام هر گونه مأموریتی برای نظام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و رییس سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت حرکت ساز نوجوان بسیجی، حسین فهمیده و همه شهدا گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و تمام توجه به این روز و الزامات آن مهم است، این روز یادآور سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی و کشتار بی رحمانه دانش آموزان است.

وی افزود: بسیج عناصری دارد که ذات و ماهیت بسیج را شکل می دهد و اتحادشان با هم اتحادی حقیقی است که بسیج را با این عناصر می شناسیم.

اولین عنصر ایثار و فداکاری است، در تمام سلول های بسیج این مؤلفه را به وفور می بینیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: عنصر دیگری بسیج این است که کاری برای خودش انجام نمی دهد بلکه برای دیگران کار می کند و جهت حرکتش هم خداست، امام خمینی (ره) فرمودند بسیج، لشکر مخلص خداست نیرویی با این توان و قدرت که جهتش فقط الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بسیجی آماده انجام هرگونه مأموریتی برای نظام هستند

دانش آموزان بسیجی آماده انجام هرگونه مأموریتی برای نظام هستند