مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 15:102021-10-31اقتصادي

صید فیل ماهی حدود 150 کیلویی توسط صیادان مازندرانی + عکس


بهروز عمرانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس محمودآباد، اظهار کرد: حوالی ظهر پنجشنبه 6 آبان ماه ماه 1400 صیادان پره ماهیگیری متحد رستم رود شهرستان نور موفق به صید یک فیل ماهی به وزن 141کیلوگرم که بیش از 14کیلو خاویار داشت شدند.

وی افزود: این فیل ماهی پس از تحویل به اداره شیلات به صورت زنده و سالم به مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر شهید رجایی ساری وابسته به اداره کل شیلات استان مازندران که مهمترین ماموریت آن نگهداری، مرمت و تکثیر این گونه های نایاب است تحویل داده شد.

  عمرانی تصریح کرد: این گونه ماهی به صورت زنده در مرکز شهید رجایی ساری نگهداری تا در زمان مناسب جهت تکثیر و بازسازی ذخایر دریای خزر مورد استفاد قرار گیرد.

رییس اداره شیلات محمودآباد و نور تاکید کرد: نگهداری این ماهی ها خیلی مهم است و تمام تلاش شیلات و محیط زیست برای حفظ این گونه ارزشمند پای این کار هستند تا این گونه بسیار ارزشمند در دریا حفظ و حراست شود.

وی در پایان گفت: طبق قوانین بین المللی، صید تجاری ماهیان خاویاری توسط کشورهای حاشیه دریای خزر ممنوع بوده و ایران اجازه صید این گونه های ماهی را دارد  که آن هم برای نگهداری و تکثیر و محافظت از آن اجازه صید دارد و صید آن صید غیرتجاری و صرفاً برای حفظ و تکثیر ماهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید فیل ماهی حدود 150 کیلویی توسط صیادان مازندرانی + عکس

صید فیل ماهی حدود 150 کیلویی توسط صیادان مازندرانی + عکس