مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-31فناوري

بخشی از مناطق الوار گرمسیری در جست وجوی نت و شبکه موبایل!


بخش عمده ای از مناطق الوار گرمسیری، نه به خطوط تلفن ثابت و اینترنت خانگی دسترسی دارند و نه شبکه تلفن همراه و این شایسته مردم ولایت مدار بخش الوار نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیمشک،ظهور فناوری و تکنولوژی های مدرن ارتباطی از مظاهر دنیای کنونی است و اثر آن در توسعه و پیشرفت کشورها تا جایی است که از آن تحت عنوان انقلاب خاموش نام برده اند.

استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) بعنوان یکی از پیشرفتهای تکنولوژی عصرجدید و ایجاد دولت الکترونیک،تجارت الکترونیک،آموزش الکترونیک و…می توان در کنار مدیریت صحیح استفاده از آن، توسعه روستایی را تسریع بخشیده ودرتامین رفاه عمومی و جلوگیری از مهاجرت روستا به شهرنشینی کمک شایان توجهی کند.

روستاهای بخش الوار گرمسیری نیز در ابتدا از مزیت های طرح ICT روستایی برخوردار بود،هرچند در حد محدود اما تقریباً اکثر اهالی روستاها از مزیت های تلفن های ثابت، اینترنت خانگی و در چند سال اخیر شبکه های موبایل نیز بهره می بردند.

اما متاسفانه در برخی مناطق (روستاهای کلگدره دو،سه ،جهانگیرخانی و…) خطوط مخابراتی و ICT روستایی به مرور زمان در حال انحلال می باشند  در برخی روستاها خطوط مخابراتی در حال جمع آوری هستند و خدمات مخابرات ICT روز به روز کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مناطق الوار گرمسیری در جست وجوی نت و شبکه موبایل!

بخشی از مناطق الوار گرمسیری در جست وجوی نت و شبکه موبایل!