مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:552021-10-31سياسي

همکاری دهیاری ها و بنیاد مسکن روند عمران روستایی کردستان را شتاب می بخشد


معاون هماهنگی معاونت عمرانی استانداری کردستان گفت: همکاری دهیاریها با بنیاد مسکن در طرحهای عمرانی روند آبادانی روستاهای کردستان را شتاب می بخشد.

- شهرام ملکی امروز در حاشیه سفر یکروزه اکبر نیکزاد ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان کردستان با بیان این مطلب اظهار کرد: در این سفر که به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت پذیرفت چندین طرح عمرانی و زیر بنایی روستایی در شهرستان مریوان به بهره برداری رسید.

وی افزود: اجرای طرح هادی و آسفالت روستایی و واگذاری منازل مسکونی احداث شده در مناطق زلزله زده شهرستان مریوان از مهمترین برنامه های این سفر می باشد.

ملکی در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: با تلاش های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تاکنون 52 طرح هادی در روستاهای شهرستان مریوان اجرا و تعداد10 طرح دیگر نیز در دست اجراست و 63 طرح نیز در مرحله بازنگری قرار دارد.

وی تاکید کرد: طرح هادی و آسفالت روستای باشماق شهرستان مریوان با اعتبار بیش از نه میلیارد و 700 میلیون ریال در این سفر به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اذعان داشت: در این راستا همچنین با مشارکت دهیاری ها و بنیاد مسکن فاز 2 طرح هادی در 18 روستای مریوان آغاز شده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دهیاری ها و بنیاد مسکن روند عمران روستایی کردستان را شتاب می بخشد

همکاری دهیاری ها و بنیاد مسکن روند عمران روستایی کردستان را شتاب می بخشد