مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 03:452021-11-01سياسي

اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی فارس کمبودهای سند فرهنگی را بررسی کند


نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد که اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی استان باید به فکر کمبودهای فاز اجرایی سند نقشه مهندسی فرهنگی فارس باشد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد که اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی استان باید به فکر کمبودهای فاز اجرایی سند نقشه مهندسی فرهنگی فارس باشد.

آیت الله دژکام در نشست مشترک با اعضای اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی استان فارس، بیان کرد: اجرایی شدن سند نقشه مهندسی فرهنگی استان را باید با توسل به ذات اقدس الهی پیش برد و در غیر این صورت، بدون توسل و توکل، کاری از پیش نمی رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، او تصریح کرد: بدون اذن خداوند خیال کاری موثر واقع نخواهد شد، مگر اینکه از ناحیه ایشان مددی و عنایتی برسد تا برنامه ریزی ها و تلاش های ما به بار بنشیند.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار کرد: هرکس که تصور کند بدون توسل و اخلاص و تنها با تکیه بر برنامه ریزی و فکر و توان خود می تواند در کار فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی پیش رود، اشتباه می کند.

آیت الله دژکام با تاکید بر لزوم توسل و توکل به خداوند در فرآیند مدیریت فرهنگی، گفت: باید با توکل کار را آغاز و با توکل و توسل ادامه داد و البته برنامه ریزی دقیق و تلاش را هم نباید فراموش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی فارس کمبودهای سند فرهنگی را بررسی کند

اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی فارس کمبودهای سند فرهنگی را بررسی کند