مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-01سياسي

اعضای هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی مشخص شدند


انتخابات هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی کشتی زیر 23 سال جهان در بلگراد پایتخت صربستان برگزار شد.

- ، پس از برگزاری انتخابات هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی که پیش از آغاز پیکارهای کشتی قهرمانی امیدهای جهان در صربستان برپا شد، 4 عضو قبلی همچنان در بین اعضای هیأت رییسه ابقا شدند و دو عضو جدید هم به جمع اعضای هیأت رییسه پیوستند.

بر این اساس در پایان این انتخابات هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی از مجموع 104 رأی، فواد مسکوت از مراکش با 81 رأی، میخاییل مامیاشویلی از روسیه با 80 رأی، دون ریان از کانادا با 71 رأی، پدرو گاما فیلهو از برزیل با 65 رأی، آخروجان روزیف از ازبکستان با 65 رأی و لوچیو کانوا از ایتالیا با 51 رأی به ترتیب با کسب بیشترین تا سال 2026 به عنوان 6 عضو هیأت رییسه انتخاب شدند.

البته فواد مسکوت، میخاییل مامیاشویلی پدرو گاما فیلهو و آخروجان روزیف در همان پست قبلی ابقا شدند اما نمایندگان کانادا و ایتالیا به عنوان اعضای جدید به جمع هیأت رییسه پیوستند.

این در حالی است که حمید سوربان نیز قرار بود به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیأت رییسه حاضر شود که بنا به دلایلی ترجیح داد در این انتخابات شرکت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی مشخص شدند

اعضای هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی مشخص شدند