مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-01سياسي

برگزاری 1200 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در زنجان


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، از برگزاری 1200 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، از برگزاری 1200 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در زنجان خبر داد.

هادی توفیقی صبح امروز (10 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج در سال 58، دفاتر بسیج مدارس نیز تشکیل شد، اظهار کرد: این مدارس با هدف جذب و آموزش نظامی دانش آموزان پایه ریزی شد و پس از آغاز جنگ، این دفاتر بسیج نقش مهمی در پشتیبانی از جنگ داشت.

وی از اعزام 550 هزار دانش آموز به جبهه های حق علیه باطل خبرداد و افزود: 36 هزار دانش آموز و 49 هزار فرهنگی در این دوران تقدیم نظام اسلامی شد.

دانش آموزان و فرهنگیان با حضور در جبهه های جنگ از تمامیت اراضی کشور دفاع کرده و شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کردند که هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی برای گرامی داشت یاد و خاطره این شهدا است.

این مسئول با بیان اینکه با پایان جنگ در سال 1375 تشکیل و توسعه بسیج دانش آموزی در مجلس شورای اسلامی تدوین و آیین نامه اجرایی آن توسط هییت وزیران ابلاغ شد، افزود: از این تاریخ بسیج دانش آموزی در مدارس توسعه یافته و با رویکردهای تربیتی و جهت گیری انقلابی در راستای تعمیق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1200 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در زنجان

برگزاری 1200 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در زنجان