مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-01اقتصادي

مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت تغییر می کند


مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت تغییر می کند البته نرخ مکالمات همان نرخ 12سال پیش است و در این خصوص افزایشی نخواهیم داشت.

- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت تغییر می کند البته نرخ مکالمات همان نرخ 12سال پیش است و در این خصوص افزایشی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی درباره جزییات تعرفه گذاری جدید مربوط به تلفن ثابت افزود: ما به هیچ وجه به دنبال افزایش تعرفه نیستیم و فقط بحث حداقل هزینه نگهداری برای هر خط تلفن مطرح است.

وی گفت: ما همه اسناد و مدارکمان را به شورای رقابت تقدیم کردیم و شورای رقابت هم استدلال های ما را پذیرفت و قرار شد این فرمول به تایید کمیسیون تنظیم مقررات هم برسد تا ما بتوانیم به قول هایی که در خصوص افزایش کیفیت توسعه به مردم داده ایم عمل کنیم.

سلطانی گفت: هر خط تلفنی که اکنون در سراسر کشور کار می کند چه مشترک مورد نظر کار کند و چه کار نکند برای مخابرات هزینه دارد، چون ما نمی توانیم دستگاه ها را خاموش کنیم و دائم باید نگهداری انجام شود بنابراین بحث نگهداری در موضوع زیرساخت و شبکه اصلی مخابرات باید انجام شود و بسیار هزینه بر است و این ارتباطی به کارکرد مشترک ندارد و شبکه عظیم چهارلایه مخابرات باید شبانه روزی کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت تغییر می کند

مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت تغییر می کند