مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-01سياسي

تربیت نیروی مؤمن و با انگیزه لازمه شکل گیری تمدن اسلامی است


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: رسیدن به تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و درنهایت تمدن اسلامی نیازمند تربیت نسل جوانی با همت، انگیزه، - ، سعید یوسفی در جلسه تکریم و معارفه مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: محور فعالیت تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی، تربیت نیروی انسانی باانگیزه و دغدغه مند باشد.

وی افزود: رسیدن به آینده مطلوب که همان تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است نیازمند تربیت نسل جوانی بوده که دارای ویژگی های همت، انگیزه، ایمان، تلاش، کاردانی و راه بلدی است و در این راستا مجموعه بسیج دانشجویی باید برای تربیت چنین نیرویی برنامه ریزی کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: تربیت نیروهای متفکر، متعهد و باانگیزه که به دنبال آرمان ها و اهداف مجموعه باشند از ضروری ترین کارهای بسیج دانشجویی است.

یوسفی با تاکید بر نقش مهم خواهران در بسیج دانشجویی و استفاده از این ظرفیت عظیم، گفت: در فعالیت های بسیج دانشجویی باید به دنبال تربیت نیروها و ایجاد فضایی بود که هر فردی در این مجموعه متناسب با استعداد و تلاشش از لحاظ اخلاق فردی، اجتماعی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی روزبه روز رشد کرده و نسبت به نظام اسلامی بی تفاوت نبوده و همچنین در مسیر تحقق اهداف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی مؤمن و با انگیزه لازمه شکل گیری تمدن اسلامی است

تربیت نیروی مؤمن و با انگیزه لازمه شکل گیری تمدن اسلامی است