مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-01پزشكي

میانگین بستری کرونا در شاهرود به روزانه 20 نفر افزایش یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه چرخه انتقال ویروس کرونا هم اکنون فعال و مهار نشده است، گفت: میانگین بستری کرونا در شاهرود به روزانه 20 نفر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه طی دو هفته گذشته میانگین بستری روزانه از 13 بیمار به 20 نفر افزایش پیداکرده است، ابراز داشت: این امر نشان می دهد که چرخه انتقال ویروس هم اکنون فعال و مهار نشده است.

وی افزود: عادی انگاری و کم توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بازگشایی مدارس، کسب وکارها و فعالیت های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و همچنین برخی از روابط و هر آنچه منجر به تجمع، ازدحام و افزایش مواجهه در این شرایط شکننده موجب افزایش نسبی مبتلایان در شرق استان سمنان شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در شبانه روز گذشته 20 بیمار کووید 19 در بخش های ویژه بیماران کرونایی بستری شدند، ابراز داشت: در این بازه زمانی نیز پاسخ 81 نمونه آزمایشگاهی در شهرستان شاهرود و میامی مثبت اعلام شده است.

چمن بابیان اینکه در حال حاضر 113 بیمار کووید 19 در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند، در ادامه تصریح کرد: از این تعداد بیمار بستری، 16 نفر باحال بد در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان و مراقبت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین بستری کرونا در شاهرود به روزانه 20 نفر افزایش یافت

میانگین بستری کرونا در شاهرود به روزانه 20 نفر افزایش یافت