مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-01اقتصادي

ایمنی مقابله با کرونا در بوشهر تا آذر به 80 درصد می رسد


دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا آذر درصد ایمنی در استان در مقابله با کرونا به 80 درصد افزایش می یابد.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا آذر درصد ایمنی در استان در مقابله با کرونا به 80 درصد افزایش می یابد.

سعید کشمیری در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون 700 هزار نفر واکسن نوبت اول و 500 هزار نفر هر دو نوبت دریافت کرده اند و در مجموع 1٫2 میلیون واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 50 درصد جمعیت بالای 12 سال استان بوشهر در برابر بیماری کرونا ایمن شده اند، تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا آذر درصد ایمنی در استان در مقابله با کرونا به 80 درصد افزایش می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بستری های بخش کرونایی بیمارستان های استان از هزار نفر به زیر 100 نفر رسیده است و اکنون شش شهرستان استان بوشهر در حالت آبی و 4 شهرستان دیگر زرد است و این نشان می دهد استان در شرایط کم خطر قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، کشمیری بیان کرد: در 20 ماه گذشته دو هزار نفر در استان بوشهر به سبب ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده اند و به صورت متوسط ماهانه 100 نفر به سبب ابتلا به کرونا جان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی مقابله با کرونا در بوشهر تا آذر به 80 درصد می رسد

ایمنی مقابله با کرونا در بوشهر تا آذر به 80 درصد می رسد