مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-01بين الملل

اردوغان حضور در نشست اقلیمی گلاسکو را لغو کرد


رییس جمهور ترکیه پس از حضور در نشست گروه بیست، به جای سفر به گلاسکو برای شرکت در نشست تغییرات اقلیمی به کشورش برگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز دوشنبه سفر به گلاسکو جهت شرکت در نشست تغییرات اقلیمی را لغو کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، اردوغان که برای حضور در نشست گروه بیست به ایتالیا سفر کرده بود، به جای پرواز به گلاسکو به ترکیه برگشته است.

رویترز نوشت، نهاد ریاست جمهوری ترکیه هیچ توضیحی درباره لغو این سفر ارائه نکرده است اما یکی از مقامات این کشور که نخواسته نامش فاش شود گفته است که مشکلاتی درخصوص پروتکل های حضور از پیش برنامه ریزی شده اردوغان در نشست گلاسکو به وجود آمده بود.

یک مقام ارشد دولت ترکیه نیز به رویترز گفت: رییس جمهور به این دلیل چنین تصمیمی گرفت که درخواست های ما درخصوص تعداد خودروهای لازم برای مسائل امنیتی و برخی دیگر از درخواست های مربوط به مسائل امنیتی به طور کامل اجابت نشدند .

اردوغان روز گذشته (یکشنبه) در حاشیه دومین روز نشست گروه 20 در رم پایتخت ایتالیا و در بحبوحه درخواست ترکیه برای جنگنده های اف-16 و تنش های اخیر ترکیه و غرب بر سر حقوق بشر، با  جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان حضور در نشست اقلیمی گلاسکو را لغو کرد

اردوغان حضور در نشست اقلیمی گلاسکو را لغو کرد