مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-01سياسي

مساجد باید به صورت مردمی اداره شوند/به دنبال مدیریت مسجد نیستیم


به دنبال مدیریت مسجد نیستیم، مساجد باید به صورت مردمی مدیریت شوند و با پشتیبانی ما مساجد و ائمه جماعات روی پای خود بایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در دیدار با سردار حیدر بابا احمدی رییس سازمان بسیج محلات بر لزوم تعامل این دو نهاد تأکید کرد و گفت: بنیاد هدایت این آمادگی را دارد تا برای مبلغینی که با بسیج مستضعفین همکاری می کنند، دوره های آموزشی برگزار کنیم.

مدیرعامل بنیاد هدایت بر اشتراک گفتمانی دو نهاد تأکید کرد و افزود: هردو نهاد بنیاد هدایت و سازمان بسیج ایده های مشابهی دارند و هردو به دنبال قرار گرفتن امام به عنوان محور محله، حل مسائل مردم توسط امامان هستیم.

وی عنوان کرد: ما به ارائه مدل های حل مسئله توسط امامان پرداخته ایم و از مدل های ساده شروع و در حال حاضر به مدل های پیچیده رسیده ایم.

گام به گام جلو می رویم تا وقتی امام ما به مسجد می رود بداند که چطور ظرفیت ها و مسئله ها راشناسایی کند و به حل مسئله بپردازد.

حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به تدوین سند ملی مسجد گفت: ما به دنبال مدیریت مساجد نیستیم، چراکه مسجد باید به صورت مردمی اداره شود؛ ما باید پشتیبانی کنیم تا مسجد روی پای خود بایستد، امام جماعت باید روی پای خود بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید به صورت مردمی اداره شوند/به دنبال مدیریت مسجد نیستیم

مساجد باید به صورت مردمی اداره شوند/به دنبال مدیریت مسجد نیستیم