مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-01ورزشي

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شد


رییس سازمان امور دانشجویان بر ادامه روند پذیرش دانشجویان غیر ایرانی تاکید کرد و خواهان همکاری اداره کل امور دانشجویان غیر ایرانی و اداره کل بورس و اعزام دانشجویان برای تحقق این هدف شد.

- رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شده است، گفت: مراکز مشاوره باید در دوران فعالیت حضوری دانشگاه ها خدمات مهمی را به دانشجویان راهبری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در آیین معارفه مدیران جدید سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه برخی از تغییرات صورت گرفته به درخواست مدیران سابق و برخی هم به دلیل ضرورت تغییرات و دمیدن روح تازه به مجموعه، تغییر پیدا کرده اند، گفت: همه بخش ها فعالیت های خود را برای از سرگیری فعالیت حضوری دانشگاه ها آماده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شده است و برای احیای فعالیت های ورزشی لازم نیست تا شروع ترم تحصیلی بعدی صبر کنیم.

داداش پور خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد و سمینارهای مرتبط با حوزه سلامت را از نقاط قوت وی در دوران کرونا می توان قلمداد کرد.

انتظار می رود دکتر نعیمی که از متخصصان حوزه مشاوره است، بتواند در دوران فعالیت حضوری دانشگاه ها خدمات مهمی را در حوزه بهداشت و مشاوره به دانشجویان راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شد

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه ها آغاز شد