مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-01بين الملل

عربستان به دنبال تغییر نظامی سیاسی در لبنان/ شکست سیاست های ریاض


رسانه های لبنان طی 24 ساعت گذشته به موضوعات مختلفی پرداختند که هجمه گسترده عربستان سعودی علیه لبنان مهمترین سوژه خبری این رسانه ها محسوب می شود.

- : رسانه های مختلف لبنان در 24 ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است: روزنامه الاخبار لبنان نوشت: عربستان سعودی به دنبال تغییر نظام سیاسی در لبنان است.

تمام سرمایه گذاری های عربستان در لبنان در سال های اخیر به شکست انجامید و این کشور موفق به ایجاد تغییر مورد نظر خود نشد و خشم اخیر ریاض نیز با این دلیل است.

روزنامه الاخبار در مطلبی دیگر نیز آورده است: نجیب میقاتی قواعد بازی را بلد است/ او می داند که عربستان او را انتخاب نکرده و با حمایت آمریکا و فرانسه به قدرت رسیده و آنها هستند که سرنوشت دولتش را تعیین می کنند/ بنابراین میقاتی آمریکا و فرانسه را در این دو راهی قرار داده که یا از من حمایت کنید یا استعفا می کنم.

روزنامه مذکور همچنین عنوان کرده است: آلمان و فرانسه درباره مسائل مهم بین المللی همچون نحوه مدیریت نزاع با روسیه و چین با آمریکا اختلاف دارند اما آنها در یک چیز با هم توافق نظر دارند و آن حفظ برتری استراتژی رژیم صهیونیستی بر همه کشورهای منطقه عربی و اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به دنبال تغییر نظامی سیاسی در لبنان/ شکست سیاست های ریاض

عربستان به دنبال تغییر نظامی سیاسی در لبنان/ شکست سیاست های ریاض