مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-01سياسي

تحریم های دریایی به ایجاد کریدورهای موازی علیه ایران تغییر کرد


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه توانستیم علیه تحریم های دریایی ایران فائق شویم، گفت: در حال حاضر جنس تحریم ها به ایجاد کریدورهای موازی با ایران تغییر ماهیت داده است.

- ، محمد صفایی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان بنادر و دریانوردی که عصر امروز دوشنبه 10 آبان برگزار شد، گفت: تیم نخبگان دریایی را تشکیل می دهیم تا برنامه های توسعه دریایی تدوین شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام اسلامی جایگاهی جز خدمت به مردم ندارند، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در کنار سیاست گذاری، باید اقدام به هدایت و حمایت کنند که مخاطبان اصلی حوزه دریا، تجار و بازرگانان هستند که خط اول مبارزه با تحریم قرار دارند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هیچ زمانی در بخش دریایی مواجه نشدیم که از تحریم ها شکست بخوریم ادامه داد: همواره بازرگانان ما یک قدم از تحریم های آمریکا در بخش دریایی جلوتر بودند و هیچ کالایی نبوده که نتوانیم وارد یا صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها دنبال محاصر دریایی ایران با تحریم ها بودند.

اگر چه صدمه دیدیم اما توانستیم بر تحریم ها فائق شویم اما الان جنس تحریم های دریایی فرق کرده و می خواهند با ایجاد کریدورهای دریایی ما را به بن بست برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های دریایی به ایجاد کریدورهای موازی علیه ایران تغییر کرد

تحریم های دریایی به ایجاد کریدورهای موازی علیه ایران تغییر کرد