مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-01سياسي

نسخه جدید طرح شهید سلیمانی در تهران اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا کلان شهر تهران عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران اظهار کرد: - رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: شهر های غربی در کرانه غربی کشور به دلیل تجربه دیرتر پیک پنجم، بیشترین شهر های قرمز تا هفته گذشته را داشتند و امروز شهر های قرمز و نارنجی در بخش مرکزی کشور در حال شکل گیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا کلان شهر تهران عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران اظهار کرد: الگو رنگ بندی فرمول پیچیده ای شامل بستری، تست مثبت و شاخص های مختلف است و یکی از اشکالات این است که قدر مطلق آمار نقشی ندارد و ممکن است شهری با 5 بستری قرمز بوده و ممکن است شهری با 200 بستری قرمز نباشد.

وی افزود: مبانی جهانی در خصوص رنگ بندی شهر ها با فرمول های داخلی ما متفاوت است و در برخی کشور ها این معیار ها بر اساس ریسک است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا شهر تهران ادامه داد: شهر های غربی در کرانه غربی کشور به دلیل تجربه دیرتر پیک پنجم، بیشترین شهر های قرمز تا هفته گذشته را داشتند و امروز شهر های قرمز و نارنجی در بخش مرکزی کشور در حال شکل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید طرح شهید سلیمانی در تهران اجرا می شود

نسخه جدید طرح شهید سلیمانی در تهران اجرا می شود