مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-01بين الملل

یک مقام جهاد اسلامی:انگلیسی ها رژیم صهیونیستی را برای متزلزل کردن منطقه ایجاد کردند


یک مقام ارشد جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت یکصد و چهارمین سالروز صدور اعلامیه بالفور تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه با نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ خضر حبیب یکی از مقامات ارشد جنبش و سرآغاز تاسیس رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

این بیانیه در 2 نوامبر 1917، توسط آرتور جیمز بالفور، به بارون والتر روچیلد، رهبر جامعه یهودیان انگلیس صادر شد و در آن مجوز تاسیس رژیم صهیونیستی به وی داده شد.

شیخ حبیب در این خصوص گفت، بیانیه بالفور یادآور وعده شومی است که اشغالگران انگلیسی  به کسانی که لیاقتش را ندارند، دادند؛ یعنی به یهودیان این حق را دادند که خانه ملی برای خود در سرزمین فلسطین ایجاد کنند.

این رهبر جهاد اسلامی افزود:همه ملت ما و امت عربی و اسلامی ما با این اعلامیه مخالفت کردند و ملت فلسطین هم با کمک عرب ها و مسلمانان برای ناکام گذاشتن تشکیل رژیم صهیونیستی مقابله کردند؛ اما متاسفانه در سایه معادله ناعادلانه بین المللی و جانبداری غرب جنایتکار این رژیم بر ویرانه های مردم ما و روستاها و شهرها و سرزمین های فلسطینی ایجاد شد.

شیخ حبیب تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فقط به تقسیم فلسطین هم اکتفا نکرده و بلکه به تجاوزات خود برای تسلط بر همه فلسطین ادامه داد و اصلا با ایده تشکیل کشور برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام جهاد اسلامی:انگلیسی ها رژیم صهیونیستی را برای متزلزل کردن منطقه ایجاد کردند

یک مقام جهاد اسلامی:انگلیسی ها رژیم صهیونیستی را برای متزلزل کردن منطقه ایجاد کردند