مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:052021-11-01پزشكي

رتبه پانزدهم لرستان در واکسیناسیون کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از روند واکسیناسیون در لرستان راضی نیستم چرا که جایگاه استان هم اکنون حدود پانزدهم در کشور است.

- علیرضا نیکبخت، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از روند واکسیناسیون در لرستان راضی نیستم چرا که جایگاه استان هم اکنون حدود پانزدهم در کشور است.

وی ادامه داد: کمترین میزان مرگ و میر کرونایی به نسبت جمعیت در لرستان گزارش شده است.

نیکبخت افزود: با تزریق یک میلیون و 700 هزار دُز واکسن کرونا در لرستان 75 درصد جمعیت واجد شرایط دُز نخست و 45 درصد افراد بالای 12 سال هر دو دُز واکسن کرونا را تزریق کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون دو میلیون و 900 هزار دُز واکسن وارد استان شده است.

وی اضافه کرد: برای خدمت رسانی مطلوب به بیماران کرونایی 100 تخت آی سی یو ویژه بیماران کرونایی با حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در مراکز درمانی ایجاد شده است.

نیکبخت عنوان کرد: دستگاه آنژیوگرافی با 9 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار خریداری شده و به زودی در بیمارستان شهید مدنی خرم آباد راه اندازی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر 13 دستگاه اکسیژن ساز و کپسول های اکسیژن به اندازه کافی در همه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه پانزدهم لرستان در واکسیناسیون کرونا

رتبه پانزدهم لرستان در واکسیناسیون کرونا