مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:252021-11-02سياسي

507 میلیارد تومان به احداث کریدور بزرگراهی غرب کشور اختصاص یافت


مجری احداث کریدور بزرگراهی غرب کشور گفت: از محل اعتبارات توازن نمایندگان مجلس شورای اسلامی 507 میلیارد تومان به این کریدور اختصاص یافته است.

- ، غلامرضا خرم دوشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات کنارگذر و کریدور غرب کشور در مسیر جاده بوکان به میاندوآب اظهار کرد: از این میزان 10 میلیارد تومان به استان کرمانشاه اختصاص یافته و برای جذب مابقی، نمایندگان هر استان و شهرستان می توانند پیگیر این مبلغ باشند.

وی در خصوص طول کریدور غرب کشور در آذربایجان غربی بیان کرد: 290 کیلومتر از این کریدور در این استان قرار دارد که 230 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته، 40 کیلومتر آن در دست اجرا بوده و 12 کیلومتر دیگر آن در حال برگزاری مناقصه است.

مجری احداث کریدور بزرگراهی غرب کشور در خصوص این کریدور در شهرستان بوکان گفت: پیمانکار 25 کیلومتر از کریدور در مسیر بوکان - سقز، مشخص شده است.

خرم افزود: ارزیابی زمین در 2 استان کردستان و آذربایجان غربی مشکل است و این امر باعث شده که تملک اراضی در این مناطق با مشکل مواجه شده و زمان اجرای کار به طول می انجامد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این بازدید با انتقاد از تأخیر در اجرای این طرح گفت: عدم اجرای کریدور غرب کشور در شهرستان بوکان مشکلات فراوانی برای مردم و شهروندان ایجاد کرده که باید در اجرای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

507 میلیارد تومان به احداث کریدور بزرگراهی غرب کشور اختصاص یافت

507 میلیارد تومان به احداث کریدور بزرگراهی غرب کشور اختصاص یافت