مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-02ورزشي

گفتگوی مهر با دبیرکل ایران تنیس روی میز آسیا/ در چارچوب قانون از ایران حمایت می کنم


دبیرکل ایرانی تنیس روی میز آسیا با اشاره به برنامه ها و ماموریت هایی که در این مسئولیت پیگیری خواهد کرد، گفت: در ظرفیتی بالاتر از قبل و در چارچوب قانون به تنیس روی میز کشورم کمک می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در مورد عوامل تاثیرگذار در کسب این کرسی بین المللی گفت: به نظر من در اختیار گرفتن کرسی مهم بین المللی مانند دبیرکلی یک کنفدراسیون ورزشی چیزی شبیه کسب مدال قهرمانی قاره در همان رشته است.

بنابراین همانطور که کسب مدال مسابقات آسیایی متاثر از عوامل مختلف و جور شدن تکه های ریز و درشت پازل قهرمانی است، بدست آوردن این کرسی هم با تجمیع عوامل متعدد و مختلف امکانپذیر شده است.

وی ادامه داد: اما اگر بخواهم به مهمترین عامل آن اشاره کنم باید بگویم به تصدیق تمام کشورهای عضو کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، این موفقیت پاداش 25 سال کار مستمر و موثر در حوزه های مختلف کنفدراسیون آسیا بخصوص فعالیت بنده به عنوان مدیر توسعه قاره بوده است.

تا پیش از این و طی دو دهه متوالی هنگ کنگ عهده دار این مسئولیت بود.

جابجایی انجام شده چه تاثیرات احتمالی می تواند به دنبال داشته باشد؟ دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در واکنش به این سئوال خاطرنشان کرد: بله، پست دبیرکلی تنیس روی میز آسیا دو دهه در اختیار هنگ کنگ و سه دهه قبل آن در اختیار چین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی مهر با دبیرکل ایران تنیس روی میز آسیا/ در چارچوب قانون از ایران حمایت می کنم

گفتگوی مهر با دبیرکل ایران تنیس روی میز آسیا/ در چارچوب قانون از ایران حمایت می کنم