مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-02پزشكي

حذف بیماری سرخک به معنی ریشه کنی نیست


رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: هرمزگان در کمپین واکسیناسیون MMR (سرخک، سرخجه و اوریون) بعنوان استان پیشرو است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: هرمزگان در کمپین واکسیناسیون MMR (سرخک، سرخجه و اوریون) بعنوان استان پیشرو است.

دکتر سید محسن زهرایی در حاشیه سفر به هرمزگان و افتتاح کمپین واکسیناسیون MMR (سرخک، سرخجه و اوریون) در بندرعباس از مراکز واکسیناسیون تجمیعی سه راه جهانبار بندرعباس و چند مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر باردید کرد.

دکتر زهرایی در نشست مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: وضعیت اجرای برنامه واکسیناسیون کووید 19 و کمپین واکسیناسیون (سرخک، سرخجه و اوریون) در هرمزگان قابل قبول و کاملا رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: مشابه این کمپین 6 سال پیش در استانهای هرمزگان، سیستان بلوچستان و جنوب کرمان برای واکسیناسیون کودکان 9 تا 7 ساله علیه سرخک انجام شد؛ و امروز با توجه به شرایط موجود در 8 دانشگاه و 50 شهر در کشور از 8 آبان آغاز و تا 21 آبان ادامه دارد.

زهرایی عنوان کرد: جمعیت هدف این کمپین در 4 استان خراسان جنوبی، کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان یک میلیون و 300 هزار کودک 9 ماهه تا 7 ساله است که تاکنون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بیماری سرخک به معنی ریشه کنی نیست

حذف بیماری سرخک به معنی ریشه کنی نیست