مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-02سياسي

پوشش هزینه های درمانی بیماران نادر در بودجه 1401 می آید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه ای با حضور رییس مجلس مقرر شد در بودجه 1401 هزینه مورد نیاز برای پوشش درمانی بیماران نادر در نظر گرفته شود.

- ، حجت الله عبدالملکی درباره تصمیمات گرفته شده برای کمک به بیماران نادر در جلسه مشترک با رییس مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسه برای کمک به بیماران نادر برگزار شد و ضمن تحت پوشش قرار گرفتن بیماران نادر در بودجه 1401، برای ماه های باقیمانده 1400 هم مقرر شد در شورای عالی بیمه مسئله پوشش بیمه ای درمان این بیماران در دستور قرار بگیرد و پوشش بیمه ای این بیماران قطعاً افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: هر تصمیمی که شورای عالی بیمه در هر حدی برای پوشش هزینه های درمانی بیماران نادر در نظر بگیرد در سازمان تأمین اجتماعی حتماً اجرا خواهیم کرد.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی را موظف کردیم تا شرایط تحت حمایت قرار دادن بیماران نادر بویژه افرادی که نیاز به توانبخشی دارند شناسایی کنند البته الان تعدادی از این بیماران تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: این وعده را می دهم که در بودجه 1401 حتماً مسئله تأمین بودجه لازم برای تحت پوشش قرار دادن بیماران نادر که احتیاج به خدمات توانبخشی دارند تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش هزینه های درمانی بیماران نادر در بودجه 1401 می آید

پوشش هزینه های درمانی بیماران نادر در بودجه 1401 می آید