مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-02اقتصادي

نرم نرمک می رسد پیک ششم


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: روند افزایشی کرونا در هفته های اخیر بسیار آهسته و ملایم است و مانند پیک های گذشته سیر صعودی با سرعتی ندارد، - اما هشداردهنده است چراکه پیک ششم نیز مانند پیک های قبلی اثرات بدی خواهد داشت.

غلامرضا شریف زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طی سه هفته اخیر در استان مجددا شاهد افزایش موارد مثبت کرونا بوده ایم.

وی با بیان اینکه این روند افزایشی بسیار آهسته و ملایم است و مانند پیک های گذشته سیر صعودی با سرعتی ندارد، اما هشداردهنده است چراکه پیک ششم نیز مانند پیک های قبلی اثرات بدی خواهد داشت، افزود: میزان بستری بیماران کرونایی از 30 روز قبل روی خط ثابتی است و در یک هفته گذشته مختصر کاهشی داشته، یعنی از 106 مورد در هفته ماقبل به 100 مورد در هفته گذشته رسیده و در این مدت در استان هشت مورد فوتی داشتیم.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: باتوجه به اینکه روند رعایت پروتکل های بهداشتی به میزان قابل توجهی در استان کاهش داشته است، مجددا شاهد خیز جدید شیوع بیماری خواهیم بود.

شریف زاده با بیان اینکه مورد دیگر نگرانی در مورد کرونای دلتا پلاس است که در کشورهای مجاور مانند پاکستان، افغانستان و ترکیه دیده شده و ممکن است در استان نیز شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم نرمک می رسد پیک ششم

نرم نرمک می رسد پیک ششم