مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-02فرهنگي

جزییاتی تازه از نحوه بازگشایی کنسرت ها/ «قرنطینه هوشمند» مهم است


مدیرعامل مجمع صنفی ناشران موسیقی به بیان جزییاتی از جلسه روز گذشته تعدادی از برگزارکنندگان کنسرت ها با سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد پرداخت.

- محسن رجب پور تهیه کننده و مدیرعامل مجمع صنفی ناشران موسیقی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از صحبت های چند روز گذشته محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبنی بر بازگشایی کنسرت های موسیقی در پایتخت، جلسه ای در روز دوشنبه دهم آبان ماه در محل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با حضور آقای اله یاری برگزار شد که در آن تعدادی از تهیه کنندگان و کنسرت گذاران حوزه موسیقی به همراه تعدادی از نمایندگان سالن های برگزاری کنسرت در تهران حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت نارنجی و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی شرایطی برای برگزاری کنسرت در پایتخت فراهم شود.

چارچوبی که خوشبختانه با اعلام سرپرست معاونت امور هنری وزارت ارشاد مبنی بر مراجعه کنسرت گذاران برای ثبت برنامه ها و اجراهای زنده خود به سامانه های صدور مجوز کنسرت، شکل اجرایی به خود گرفته و این امیدواری را ایجاد کرده که ما از آذرماه امسال بتوانیم شاهد برگزاری کنسرت ها در تهران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تازه از نحوه بازگشایی کنسرت ها/ «قرنطینه هوشمند» مهم است

جزییاتی تازه از نحوه بازگشایی کنسرت ها/ «قرنطینه هوشمند» مهم است