مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-02پزشكي

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران استعداد انجام کارهای بزرگ را دارد


رییس جهاد دانشگاهی در جریان بازدید از فعالیت های مراکز پژوهشی و درمانی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در این سازمان تیم خوبی وجود دارد و به همین خاطر، - رییس جهاد دانشگاهی در جریان بازدید از فعالیت های مراکز پژوهشی و درمانی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در این سازمان تیم خوبی وجود دارد و به همین خاطر، از این مجموعه انتظار کارهای بزرگی می رود؛ کارهایی که یا جامعه به آن نیاز دارد و یا آن قدر جدید است که می تواند حرف جدیدی بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در بازدید از فعالیت های مراکز پژوهشی و درمانی سازمان علوم پزشکی تهران گفت: توقعی که از مجموعه جهاد دانشگاهی وجود دارد، آن است که به طرح های کلان تر مورد نیاز جامعه ورود و مشکل جامعه را برطرف کند.

برای نمونه، زخم پوش، پروژه ای است که همه آحاد جامعه از افراد عادی تا مدیران یا متخصصان با اهمیت آن آشنا هستند؛ لذا وقتی چنین طرح هایی در دستور کار قرار می گیرد، با استقبال و حمایت بیشتری رو به رو می شود.

دکتر طیبی افزود: در سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تیم خوبی وجود دارد و به همین خاطر از این سازمان انتظار کارهای بزرگی می رود؛ کارهایی که یا جامعه به آن نیاز دارد و یا آن قدر جدید است که می تواند حرف جدیدی بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران استعداد انجام کارهای بزرگ را دارد

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران استعداد انجام کارهای بزرگ را دارد