مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-02ورزشي

مسیر تیم ملی فوتبال امید تا صعود به المپیک/ پایان طلسم بعد از 48 سال؟


تیم ملی فوتبال امید با شکست رقبای خود به جام ملت های زیر 23 سال آسیا صعود کرد اما هنوز راه زیادی تا صعود به المپیک در پیش دارد.

- تیم ملی فوتبال امید با شکست رقبای خود به جام ملت های زیر 23 سال آسیا صعود کرد اما هنوز راه زیادی تا صعود به المپیک در پیش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال امید با کسب سه پیروزی متوالی مقابل نپال، لبنان و تاجیکستان با کسب 9 امتیاز در مرحله مقدماتی فوتبال زیر 23 سال آسیا صدرنشین شد و مجوز حضور در مرحله نهایی جام ملت های آسیا را کسب کرد.

شاگردان مهدوی کیا از هم اکنون خود را آماده حضور در مسابقات نهایی از 11 تا 29 خرداد 1401 (یک تا 19 ژوئن 2022) در خاک ازبکستان خواهند کرد.

تیم ملی ایران در این مسابقات با تلفیقی از بازیکنان 18 تا 22 سال به میدان رفت که این اتفاق در راستای برنامه ریزی های کادرفنی بود.

همانطور که بارها مهدوی کیا و مسئولان فدراسیون فوتبال گفته اند، هدف این تیم حضور در بازی های فوتبال المپیک 2024 پاریس است که حدود سه سال بعد برگزار خواهد شد.

* مهدوی کیا و پشتوانه سازی برای المپیک مهدوی کیا حدود 14 بازیکن زیر 20 سال در اختیار داشت که نسبت به رقبای خود در سایر تیم ها از سن و سال کمتر برخوردار بودند اما این اتفاق با هدف پشتوانه سازی و تجربه اندوزی برای بازی های سه سال آینده صورت گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تیم ملی فوتبال امید تا صعود به المپیک/ پایان طلسم بعد از 48 سال؟

مسیر تیم ملی فوتبال امید تا صعود به المپیک/ پایان طلسم بعد از 48 سال؟