مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-02سياسي

گروه های سیاسی یمن: ائتلاف عربی و دولت منصور هادی به بدترین نحو شکست خورده اند


در بیانیه نیروهای سیاسی یمن آمده که دولت عبدربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن در انجام مسئولیت های خود در عرصه های سیاسی و نظامی و اقتصادی و رسانه ای به بدترین نحوی شکست خورده است.

- در بیانیه نیروهای سیاسی یمن آمده که دولت عبدربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن در انجام مسئولیت های خود در عرصه های سیاسی و نظامی و اقتصادی و رسانه ای به بدترین نحوی شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، چند تشکل سیاسی در یمن ائتلاف عربی و دولت مستعفی یمن را به خیانت در حق ساکنان استان مأرب و شکست در مدیریت جنگ با انصار الله متهم کردند.

این گروه های سیاسی که از همه مهم تر کنفرانس ملی یمن و تجمع یمنی برای اصلاح و حزب سوسیالیست یمن و تشکیلات ناصری هستند نحوه عملکرد ائتلاف عربی و سوءمدیریت شدید در انجام مسئولیت هایش را موجب تعجب دانستند.

این گروه ها در بیانیه ای مشترک که شامگاه دوشنبه منتشر شد تأکید کردند که ادامه جنگ و ناآرامی در استان مأرب نتیجه سوء مدیریت شدید ائتلاف عربی و دولت مستعفی یمن است.

در این بیانیه تأکید شده که دولت منصور هادی در انجام مسئولیت های خود در عرصه های سیاسی و نظامی و اقتصادی و رسانه ای به بدترین نحوی شکست خورده چندان که پروژه احیای جمهوری یمن را با شکست مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های سیاسی یمن: ائتلاف عربی و دولت منصور هادی به بدترین نحو شکست خورده اند

گروه های سیاسی یمن: ائتلاف عربی و دولت منصور هادی به بدترین نحو شکست خورده اند