مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-02سياسي

پوشش 80 درصدی دوز اول واکسیناسیون کرونا در استان سمنان محقق شد


جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا سمنان بابیان اینکه روند ابتلای کرونا در استان افزایشی است و واکسیناسیون باید با جدیت بیشتر پیگیری شود، - گفت: پوشش 80 درصدی دوز اول واکسیناسیون محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دُز اول استان سمنان محقق شده است.

وی بابیان اینکه 349 هزار و 500 نفر از این جامعه هدف استان افراد بالای 12 سال را تشکیل می دهند، افزود: این گروه برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا باید به مراکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه کنند که بیش از 60 درصد جامعه هدف را پوشش می دهد.

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان بابیان اینکه تا رسیدن به ایمنی جمعی و تحقق 100 درصد پوشش ایدعال تزریق واکسن کرونا، هنوز فاصله وجود دارد، ابراز داشت: از تمامی هم استانی ها و افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا دعوت می شود تا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

خجسته پور بابیان اینکه متأسفانه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان افزایشی است، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 230 بیمار با تست قطعی و مثبت ابتلاء به کرونا در استان شناسایی شدند که 40 نفر از این افراد در مراکز درمانی بستری هستند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه علی رغم ایجاد روند افزایشی در تعداد بیماران جدید مبتلابه کرونا طی 24 ساعت گذشته، فوتی براثر ابتلاء به این بیماری در استان گزارش نشد، افزود: این امر بخشی حاصل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 80 درصدی دوز اول واکسیناسیون کرونا در استان سمنان محقق شد

پوشش 80 درصدی دوز اول واکسیناسیون کرونا در استان سمنان محقق شد