مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-02اقتصادي

گزارش مواردی از آنفلوآنزا نوع A در کشور


به محض اینکه آزمایشگاه مرکزی اعلام کند آنفلوآنزا به حد قابل توجهی رسیده است، ما تست های تشخیصی آنفلوآنزا را برای افتراق با کرونا فعال می کنیم - عضو کمیته علمی ستاد ملی مدیریت کرونا با بیان اینکه حدود 23 درصد مردم هنوز واکسن کرونا نزدند، گفت: این افراد سبب ضعف برنامه می شوند؛ چراکه مبتلا می شوند و سایرین را هم مبتلا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیام طبرسی در حاشیه جلسه کمیته علمی ستاد ملی مدیریت کرونا، در توضیح آخرین وضعیت کرونا در کشور، گفت: در عموم شهرها و استان های کشور روند کرونا از نظر بستری و ثبت موارد، کاهشی است و آماری که مشخص شده است زیر 10 هزار نفر موارد جدید داریم.

وی در عین حال افزود: اما اینکه بگوییم پیک ششم دقیقا چه زمانی آغاز می شود، قابل پیش بینی نیست؛ ولی چون ریتم بیماری سینوسی است حتما یک افزایش خواهیم داشت و مهم است که این افزایش، تبدیل به پیک و بحران های پیشین نشود و با وضعیت واکسیناسیون امیدواریم چنین نشود.

وی با اشاره به اینکه حدود 23 درصد مردم هنوز واکسن نزدند، اظهار کرد: این افراد سبب ضعف برنامه می شوند؛ چراکه مبتلا می شوند و سایرین را هم مبتلا می کنند و واکسن زده ها را هم دچار بیماری می کنند.

الان واکسن به قدر کفایت از انواع مختلف موجود است و مردم باید تشویق به تزریق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مواردی از آنفلوآنزا نوع A در کشور

گزارش مواردی از آنفلوآنزا نوع A در کشور