مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-02سياسي

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار در قرن اخیر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران استکبار ستیزی را از مهمترین شاخص های ایجاد تمدن نوین اسلامی بیان کرد و گفت: ایران پرچم دار مبارزه با استکبار درقرن اخیر است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، گفت؛ امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و انقلاب اسلامی امروز پرچم دار مبارزه با استکبار در قرن اخیر است و استکبار ستیزی یکی از مهم ترین شاخصه های ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت ها و اندیشه های ناب امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی حفظ روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر مستکبرین عالم بود و امروز رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران با همان گفتمان مقاومت در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان، به ویژه شهدای دانشجو و دانش آموز و با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: تمام حوادث قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران اسلامی درس آموز است و باید جهت گیری ها و موضع گیری ملت بزرگ ایران و مسئولان کشور بر اساس اندیشه ها و رهنمودهای امام راحل و رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار در قرن اخیر است

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار در قرن اخیر است