مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-02سياسي

نقش پارک های فناوری در توسعه فناوری و نوآوری به رسمیت شناخته شود


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اقدامات این پارک در توسعه فناوری و کارآفرینی از سال 1379 تاکنون، گفت: به منظور اثرگذاری بیشتر پارک ها درخواست می شود نقش پارک به عنوان متولی توسعه نوآوری و فناوری در دانشگاه به رسمیت شناخته و از ادغام .

- رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اقدامات این پارک در توسعه فناوری و کارآفرینی از سال 1379 تاکنون، گفت: به منظور اثرگذاری بیشتر پارک ها درخواست می شود نقش پارک به عنوان متولی توسعه نوآوری و فناوری در دانشگاه به رسمیت شناخته و از ادغام ردیف بودجه پارک ها در سازمان های مادر، جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مجید دهبیدی پور در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری کشور ، با بیان اینکه امروز 11 آبان ماه دانشگاه شریف 56 ساله شد، افزود: در 20 سال اخیر این دانشگاه در حوزه کارآفرینی اقداماتی را اجرایی کرده است که از آن جمله ایجاد زیست بوم ناحیه شریف است.

وی 500 استارت آپ و شرکت دانش بنیان، 16 شتابدهنده، هشت سرمایه گذار خطرپذیر، سه فضای کاری اشتراکی، پنج مجتمع فناوری، 10 مرکز نوآوری، دو هاب نوآوری و 10 تامین کننده خدمات را از بازیگران اصلی این ناحیه نوآوری نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پارک های فناوری در توسعه فناوری و نوآوری به رسمیت شناخته شود

نقش پارک های فناوری در توسعه فناوری و نوآوری به رسمیت شناخته شود