مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-02دانش

8 پژوهشگر دانشگاه صنعتی کرمانشاه در جمع پژوهشگران برتر دنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر رضا همتی بااشاره به اعلام لیست پژوهشگران دو درصد برتر دنیا، اظهارکرد: در این لیست که بر اساس ارزیابی از داده های پایگاه استناد معتبر اسکوپوس تهیه شده، - مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه از قرار گرفتن نام هشت نفر از پژوهشگران این دانشگاه در جمع پژوهشگران دو درصد برتر دنیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر رضا همتی بااشاره به اعلام لیست پژوهشگران دو درصد برتر دنیا، اظهارکرد: در این لیست که بر اساس ارزیابی از داده های پایگاه استناد معتبر اسکوپوس تهیه شده، نام هشت نفر از پژوهشگران دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز به چشم می خورد.

وی افزود: حضور این تعداد پژوهشگر از دانشگاه صنعتی کرمانشاه در لیست دو درصد برتر دنیا درحالی است که تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه کمتر از 60 نفر است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بااشاره به توجه و تاکید اعضای هیات علمی این دانشگاه روی مقوله پژوهش، عنوان کرد: یکی از تفاوت های دانشگاه صنعتی کرمانشاه با سایر دانشگاه ها در این است که در این دانشگاه دانشجوی مقطع دکتری نداریم و در مقطع ارشد هم تعداد دانشجویان اندک هستند، بنابراین قسمت اعظم پژوهش ها توسط خود اعضای هیات علمی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پژوهشگر دانشگاه صنعتی کرمانشاه در جمع پژوهشگران برتر دنیا

8 پژوهشگر دانشگاه صنعتی کرمانشاه در جمع پژوهشگران برتر دنیا