مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-02اقتصادي

برخورداری عشایر فارس از سه طرح بهداشتی و آبرسانی


مدیرکل امور عشایر فارس از برخورداری عشایر این استان از سه طرح بهداشتی و آبرسانی مصوبات سفر هیئت دولت 22 مهر ماه به فارس به منظور ارتقای کیفیت زندگی عشایر خبر داد.

-   روح الله بهرامی سه شنبه 11 آبان با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: با اجرای این سه طرح، مبلغی بیش از 700 میلیارد ریال ویژه جامعه عشایری برای ارتقاء شاخص های برخورداری و توسعه منابع انسانی هزینه خواهد شد.

او افزود: یکی از این مصوبات برنامه سطح برخورداری عشایر از خدمات بهداشت و درمان در مناطق عشایری به خصوص در زمان کوچ و پوشش خدمات حمایتی بهداشتی است که در ادامه بهره برداری از 38 کانکس بهداشتی که در اختیار این قشر مولد بوده است، خواهد بود.

به گفته مدیرکل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: با تصویب ساخت 10 خانه بهداشت سیار عشایری و معرفی آنها به استان در سال 1400، با همکاری بنیاد مستضعفان این خانه ها احداث خواهند شد.

بهرامی با بیان اینکه برخورداری عشایر از آب آشامیدنی در بعضی از مناطق عشایر امکان پذیر نیست، عنوان کرد: با توجه به فرسوده بودن ناوگان آبرسانی موجود و جایگزینی ناوگان جدید، خرید 20 دستگاه خودرو آبرسانی برای عشایر توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 1400 تصویب شده و اعتبار خرید 10 دستگاه دیگر از طریق منابع صندوق توسعه کار آفرینی امید با اختصاص تسهیلات و تضمین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری عشایر فارس از سه طرح بهداشتی و آبرسانی

برخورداری عشایر فارس از سه طرح بهداشتی و آبرسانی