مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-02اجتماعي

زنگ آزمایشگاه علوم در ایلام به صدا درآمد


با هدف گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه و نقش اثربخش فعالیت های دانش آموزی در آموزش پایدار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی زنگ آزمایشگاه به صدا درآمد.

- اله وردی معاون آموزش متوسطه استان با تبریک این روز بر اهمیت جایگاه فعالیت های آزمایشگاه در اسناد بالا دستی و سند تحول اشاره و اظهار کرد: فعالیت های آزمایشگاهی نقش مهمی در ارتقاء خلاقیت و مهارت محوری دانش آموزان دارند.

وی با بیان اینکه در هدف شماره شش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راهکار 6-6 بر استفاده از محیط های متنوع یادگیری مانند پژوهش سراها، کتابخانه ها و … تاکید شده است، گفت: از مدیران مدارس استان انتظار می رود ضمن گرامیداشت این روز در مدرسه برنامه های جذاب زنگ آزمایشگاه، برگزاری نمایشگاه دست سازه ها و انجام آزمایش های جذاب اهتمام داشته باشند.

رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام با تبریک این روز فرخنده به پژوهشگران جوان، فعالیت های پژوهش سرای دانش آموزی را شایسته تقدیر دانست و بر ضرورت و اهمیت فعالیت های آزمایشگاهی و شرکت در جشنواره های تاکید کرد.

زارعی رییس اداره متوسطه اول نظری آموزش و پرورش استان ایلام، این جشنواره را فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزی دانست که منجر به خلق ایده، کارآفرینی و مهارت محوری می شود، دانست و گفت: بر اساس اسناد بالا دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آزمایشگاه علوم در ایلام به صدا درآمد

زنگ آزمایشگاه علوم در ایلام به صدا درآمد