مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-02سياسي

دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین المللی را دارد


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین المللی را دارد.

- مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان: دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین المللی را دارد ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین المللی را دارد.

حجت الاسلام حبیب اله حاتمی کن کبود در دومین نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و پژوهش که با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، موازی کاری و جزیره ای عمل کردن در امر پژوهش را یکی از مهمترین مشکلات استان عنوان کرد و افزود: در نهاد رهبری دانشگاه های استان حرکتی را آغاز کردیم که در کشور سابقه ندارد.

وی اضافه کرد: شورای راهبری و راهبردی آموزش عالی در لرستان با هدف هم افزایی تشکیل شده که این موضوع حاصل تلاش صد ساعته 11 نفر از نخبگان بوده که اساسنامه آن را تدوین کردند و امروز نهایی شده و قرار است به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب نهایی فرستاده شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان بیان کرد: براساس این شورا، 67 مرکز آموزش عالی استان باهم لینک شده و امکانات آموزشی، پژوهش و تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین المللی را دارد

دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین المللی را دارد