مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-02دانش

نقش پارک های فناوری در توسعه فناوری و نوآوری به رسمیت شناخته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید دهبیدی پور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری کشور، با بیان اینکه امروز 11 آبان ماه دانشگاه شریف 56 ساله شد، - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف گفت: برای اثرگذاری بیشتر پارک ها درخواست می شود که نقش آن ها در دانشگاه به رسمیت شناخته و از ادغام ردیف بودجه شان در سازمان های مادر، جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید دهبیدی پور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری کشور، با بیان اینکه امروز 11 آبان ماه دانشگاه شریف 56 ساله شد، افزود: در 20 سال اخیر این دانشگاه در حوزه کارآفرینی اقداماتی را اجرایی کرده است که از آن جمله ایجاد زیست بوم ناحیه شریف است.

وی 500 استارت آپ و شرکت دانش بنیان، 16 شتابدهنده، هشت سرمایه گذار خطرپذیر، سه فضای کاری اشتراکی، پنج مجتمع فناوری، 10 مرکز نوآوری، دو هاب نوآوری و 10 تامین کننده خدمات را از بازیگران اصلی این ناحیه نوآوری نام برد.

دهبیدی پور با تاکید بر اینکه در این ناحیه سه هزار نفر مشغول شدند که در کنار آن ها 47 هزار نفر از شهروندان در این منطقه زندگی می کنند، اظهار کرد: از سال 1379 با راه اندازی مرکز کارآفرینی در این دانشگاه، تاکنون اتفاقات مختلفی در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پارک های فناوری در توسعه فناوری و نوآوری به رسمیت شناخته شود

نقش پارک های فناوری در توسعه فناوری و نوآوری به رسمیت شناخته شود