مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-02سياسي

اعضای شورای شهربا کار جهادی به اعتماد مردم پاسخ دهند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اعضای شورای شهر امانتدار آراء مردم هستند و زیباترین کار این است که پاسخ اعتماد مردم با کار جهادی و الهی و صادقانه به ایشان داده شود و مردم آثار و نمود فعالیت های نمایندگان خود در شورای شهر را ملاحظه و لمس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی ناصر عتباتی با اشاره به جایگاه و اهمیت بالای شورای شهر در مدیریت شهری اظهار داشت: شورای شهر وظیفه نظارتی در بسیاری از امور، از جمله حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه، جلوگیری از تضییع حقوق شهری شهروندان نظارت بر مدیران شهری دارد و می تواند با اعمال آن به نحو احسن در اداره امور شهر فعالیت کند و نظارت مستمر شورای شهر بر مدیریت شهری برابر با آبادانی شهر است.

وی بیان کرد: استان توجه جدی به مقوله پیشگیری از وقوع جرم به خصوص در مناطق کم برخوردار و بی بضاعت شهر و به رعایت توازن و تعادل در توزیع امکانات به طور مساوی در سطح شهر دارد و اولویت دادن به این مناطق و کار مضاعف در آن ضروری است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: بافت قدیمی و کهنه شهری در برخی مناطق نیاز به بازسازی و بازنگری دارد که باید مورد توجه ویژه مسئولین شهری به خصوص شورای شهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهربا کار جهادی به اعتماد مردم پاسخ دهند

اعضای شورای شهربا کار جهادی به اعتماد مردم پاسخ دهند