مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-02سياسي

11 سایت جدید آبشیرینکن در هرمزگان در حال احداث است


اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در استان هرمزگان از آبشیرینکن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از آبشیرین کن 100 هزار مترمکعبی که صبح امروز با همراهی حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان انجام شد، روند آبرسانی به مرکز استان از این محل مورد بررسی قرار گرفت.

امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این رابطه با اشاره به افزایش 40 درصدی تامین آب استان از محل آبشیرینکن ها گفت: در حال حاضر 45سایت نمک زدایی با ظرفیت تولید 260 هزار متر مکعب در شبانه روز فعال هستند.

وی ادامه داد، 11 سایت دیگر نیز در حال احداث است که با تکمیل آن حدود 43 هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آبشیرینکن های هرمزگان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از آبشیرینکن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به عنوان بزرگترین ظرفیت تامین آب بندرعباس یاد که در فاز نخست افتتاح آن، آب شهر خمیر و روستاهای مسیر را تامین کرد.

قصمی افزود: با بهره برداری از فازهای دوم و سوم این پروژه، آب شهر بندرعباس از این محل تامین شد که وابستگی مرکز استان به منابع س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 سایت جدید آبشیرینکن در هرمزگان در حال احداث است

11 سایت جدید آبشیرینکن در هرمزگان در حال احداث است